2008. augusztus 27., szerda

Több lábra állt a megatáncos

Baranya Dávid a Megatánc harmadik helyezettje lett. Azóta Budapesten és Berlinben is sikert aratott. Az utóbbi hónapokban a Kaméleon és a Made in Hungária felvételein dolgozott.

"A tánckarban szerepeltem, és nagyon élveztem a forgatást, hiszen a filmkészítés különbözik a televíziós munkától. Jó volt megismerkedni ezzel a világgal is" - mondja Baranya Dávid, akit a Szegedi Kortárs Baletthez is hívtak táncolni, de végül a szabadúszást választotta.

"A sérült térdem miatt mondtam nemet. Az állandó társulat azonban hiányzik, hiszen a Megatánc előtt egy évig a Budapest Balett tagja voltam. Másfél év kihagyás után most rengeteg mindennel foglalkozom. Szeptembertől az oberhauseni színházban alakítom a Vámpírok báljában a Fehér Vámpírt. Ezt a felkérést a berlini sikernek köszönhetem, hiszen tavasszal két és fél hónap alatt hatvanszor kellett eltáncolnom a szerepet a német fővárosban" - meséli a táncos, aki a sok teendő mellett virágüzletet is nyitott egy ismerősének ötlete alapján.

"Nem fogok virágot válogatni, de azért igyekszem kivenni részemet a munkából" - olvasható a Színes Kéthetesben.

PUBLIKÁLTA: STOP.HU

Nincsenek megjegyzések: