2008. január 20., vasárnap

Baranya Dávid Berlinben áll színpadra

A 111 éves múltra visszatekintő Theater des Westens színházi felkérésére a szolnoki Baranya Dávid két hónapos szerződést írt alá a sikeres Tanz der Vampire (Vámpírok Bálja) musical berlini előadására.

- Hogy kerültél kapcsolatba ezzel a musicallel?
A produkció menedzsmentje keresett meg azzal a céllal, hogy szerepeljek a musical tánckarában. Ez azért is nagy dolog, mert a világon mindenhol
komoly válogatást írtak ki a szerepekre. A magyar Vámpírok Bálja előadásra is három fordulóból álló válogatást írtak ki és több, mint 750 művész közül kerültek ki azok, akik a darabban szerepelnek.
- Milyen érzés volt, mikor megtudtad, hogy felkértek? Azonnal elvállaltad a szerepet?
Nagyon örültem neki, de nem egyből vállaltam el. Kicsit hezitáltam rajta,
hiszen vannak dolgok, amik szintén nagyon fontosak. De végül úgy döntöttem, elvállalom.
- Mikor indultál, illetve mikor lesz az első fellépésed?
- Január 17-én repültem ki, és 29-én lesz a premier, vagyis van másfél hét felkészülési időm. Jelenleg az éneklés az, amire sok időt kell fordítanom, hiszen én táncos vagyok, nem énekes.
- Mit fogsz csinálni, ha lejár a szerződésed?
- Március végéig szól a szerződésem, utána hazajövök és folytatom a versenytáncot, ami mostanában kicsit háttérbe szorult. Azt tervezem, hogy kint is eljárok majd gyakorolni, hiszen szükségem van rá. Júniusban pedig ismét lesz Vámpírok Bálja, újra színpadra állok majd.
- Lehet-e tudni, hogy a szolnokiak mikor láthatnak itthon legközelebb?
- Ez egyelőre rejtély. Eddig nem volt túl sok fellépésem itt, majd meglátjuk hogyan fog ez változni.
- Ha a későbbiekben is felkérnének musical szerepre, elvállalnád?
Nagy valószínűséggel igen, de csak a táncos szerepeket. Hisz, mint
említettem, én táncos vagyok, nem énekes. Régebben nem nagyon foglalkoztam ezzel a műfajjal, de mostanára megtetszett. Szívesen vállalnék a későbbiekben is hasonló szerepet.

Publikálták: SZOLJON.HU,



Nincsenek megjegyzések: