2007. december 28., péntek

Szilveszteri buli vámpír módra

Baranya Dávid szilveszter estéjén újból vámpírrá változik

Budapest, 2007. december 28. - Baranya Dávid, a Megatánc és a Vámpírok Bálja sikeres táncművésze ismét magára ölti kedvenc jelmezét, hogy mint vámpír búcsúztassa az ó évet. Vajon 2008-ban is vámpír lesz a Megatáncos?

Szerencsések azok a musical kedvelők, akik még idejében megváltották belépőjegyüket az előadásokra és így december 31-én 15:00-tól és 19:30-tól ismételten élvezhetik a táncművész játékát a Vámpírok Báljában.


Dávid a következőket nyilatkozta - Nagyon várom a szilveszter éjszakát, hisz mint Fehér Vámpír rég találkoztam a közönséggel. Szép emlékek elevenednek fel előttem. Az élmény meg felejthetetlen mikor állva ünnepeltek minket. Sokat tanultam és fejlődtem a 2007-es évben és bízom benne, hogy az új év is hasonló lehetőségeket tartogat számomra.

Az érdeklődök 2008. január 6-án az 50. Vámpírok Bálja előadás alkalmából rendezett éjszaki találkozón, ahol az előadás dupla CD-je kerül dedikálásra, megkapják a fenti kérdésre a választ. Dávid fontos bejelentésre készül, hisz pályájának jelentős mérföldkövéhez érkezett.

Publikálták: KAKUKK.RO, TÁNHíREK.HU, BELLINI, PIAC ÉS PROFIT.HU, MA.HU

Nincsenek megjegyzések: