2007. december 3., hétfő

Baranya Dávid interjú (T-Zones)

Megatánc és térdműtét Baranya Dávidot, a Megatáncban ismerhette meg a közönség, ahol bizonyította tehetségét, és a sokoldalú táncost nemsokára újra láthatjuk a Vámpírok Bálja című musicalben. Dáviddal beszélgettünk:
  • Mi történt veled a Megatánc óta?
  • Mikor véget ért a műsor, Egerbe mentem, ahol lehetőséget kaptam Barta Dórától, hogy szerepelhessek a Bolero/Tabula Rasa produkcióba. Az előadást sikeres volt, de sokáig nem örülhettem, mivel a rákövetkező hetekben szükségessé vált térdem operációja. A műtét sikeres volt, és rövid lábadozást követően csatlakozhattam a Vámpírok Bálja csapatához. Jelenleg különböző felkéréseknek teszek eleget és várom a decemberi folytatást a Vámpírok Báljában. 2008. január végétől pedig, két hónapra Berlinbe utazok vendég szerepélésre, szintén „vámpírként”.
A versenytánc a szíve csücske
  • A Vámpírok Báljában milyen szerepet alakítasz?
  • Életem első táncos főszerepét táncolom a musicalben, Alfréd táncos alteregóját. Én vagyok a Fehér Vámpír.
  • Nem rég a Latin-amerikai Táncok Országos Bajnokságon is részt vettél, a Megatáncban kortárs táncokat láthattunk tőled. Melyik stílust érzed a leginkább a magadénak?
  • Nem titok, a versenytáncot érzem magamhoz a legközelebb, bár megtalálom a helyem a kortárstánc világában is.
  • Hogy zajlik egy napod, mennyi időt töltesz a próbateremben?
  • Átlagosak a napjaim, mint mindenki másnak, annyi különbséggel, hogy minden nap van próbám és délutánonként/esténként edzések.
Külföldi kihívások
  • Mi az, ami kihívást jelent számodra?
  • Mivel sok mindent nem próbáltam még, így bátran mondhatom, hogy minden kihívás, ami új. Ilyen például a Berlini vendégszereplésem is. Kíváncsi vagyok rá, hogy mi vár rám, milyen egy külföldi társulat tagjának lenni, mik a követelmények és ebben helyt tudok-e állni. Én nagyon bízok magamban, de ez mindenképpen kihívásként élem meg.
  • Mi az álmod, amit szeretnél megvalósítani?
  • Realista vagyok, így elérhetetlen álmokat nem kergetek. Álom volt az is, hogy egyszer kipróbáljam magam külföldön. Ez most 2008-ban valóra válik, és pillanatnyilag ez a legfontosabb „álmom”.
A pihenés? Ritka kincs!
  • Mit csinálsz, ha kikapcsolódásra vágysz?
  • Ritka pillantok egyike. Ilyenkor haza utazok Szolnokra édesanyámhoz és testvéremhez, vagy igyekszem barátnőmmel minél több időt tölteni. Nem egyszerű, de próbálok néha kikapcsolni. Muszáj, és szükséges is ezt tudom!
  • Jut időd a magánéletre a tánc mellett?
  • Nem tudok mást mondani, mint az előző kérdésre. Nehéz időt találni a tánc mellett a magánéletre, de sikerül. Foglalkozásom miatt barátaim, barátnőm is ebben a miliőben forog, így a magánélet és a munka néha összemosódik. Legtöbb esetben, akikkel együtt dolgozom azok a barátaim. Észre sem vesszük és a próbákat, előadásokat már nem munkaként éljük meg, hanem baráti összejövetelnek.
Publikálták: T-ZONES - Sztárinterjúk rovat


Nincsenek megjegyzések: