2006. december 8., péntek

Megatáncos döntősünk a jövőjét tervezi

A Megatáncban ismertté vált szolnoki születésű Baranya Dávid az utolsó körben, a döntőben kiesett partnerével együtt. Érdeklődésünkre elmondta, hogy a jövőben folytatni szeretné a versenytáncot, lehetőleg egy egyesületben.

A műsor miatt otthagyott állása helyébe most még nem keres újat, inkább a pihenésnek szenteli az idejét. Egyenlőre várja, hogy megkeressék állásajánlatokkal. Már megkeresték a Szegedi Kortárs Balettől, ahová egy új előadás kedvéért csábították volna a fiatal tehetséget, de még nem kötelezte el magát végleg.


— Nagyon nem viselt meg, hogy kiestem — mondta. — Sőt. Olyan, mintha egy hatalmas tehertől szabadultam volna meg. Igaz egy kicsit le is gyengültem, és megfáztam, de azért boldog vagyok. Amióta kiestem, ugyanúgy visszajárok a stúdióba, mert közös produkciókat adunk elő a kiesettekkel. A jövő héten esedékes nagy döntőig folyamatosan próbálunk és táncolunk. Ekkor lesz az utolsó közös táncunk.

(Bővebb információ a www.baranyadavid.hu oldalon olvasható.)

Publikálta: ÚJ NÉPLAP

Nincsenek megjegyzések: